Buku  di atas adalah nukilan Allahyarham Pak Wa...
Buku berkaitan dengan Selawat Nabi. Semoga pembaca dapat manfaat dari buku ini dan semoga manfaat itu menjadi amal jariah buat allahyarham, Al Fatihah...

IMAM MAHDI


Sebenarnya Imam Mahdi ini telahpun dilahirkan ke dunia tetapi belum dizahirkan bagi pandangan-pandangan manusia di dalam dunia yang fana ini.. Melainkan zahirnya tatkala hampir pada satu petandaan menandakan dunia hampir kiamat.
Baginda adalah seorang wali Allah yang tidak pernah melakukan sebarang dosapun. Baginda juga adalah dari keturunan junjungan kita jua namanya ialah SYEIKH AL-FATAMI AL-HADI.
Bila baginda zahir ke dunia, maka bagindalah yang menjadi Imam Raja di dunia ini., memusnahkan sekalian yang menyembah selain dari Allah dan membinasakan raja-raja yang zalim. Tersebar Islam ketika itu dengan megahnya, iaitu Mufakah kerja-kerja Nabi kita.

DEMIKIAN INI CUBA KITA FIKIRKAN
Walaupun kita berikrar menjadi pengikutnya tetapi tak mungkin kita bersua di kala itu. Walaupun demikian bagi generasi-generasi yang akan datang mungkin kerana SSL juga telah berada di Negara kita tidak kurang lamanya.
Tetapi masih ada patah tumbuh hilang berganti. Demikian inilah saya terangkan supaya tidak menimbulkan keraguan.

KESIMPULANYA
Semua ini adalah dengan kehendak-kehendak Allah belaka yang Maha Berkuasa, sesuatu yang dipohonkan itu jika benar-benar dijalan Allah, InsyaAllah kita di dalam pemeliharaanya.